Hayat Sigortası
Bilgi Talep ve Şikayet

Hayat Sigortası Bilgi Talep ve Şikayet

Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;

Telefon:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler, Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. 

Mektup:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Zurich Yaşam ve Emeklilik A.Ş. Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13 PK: 34485 Sarıyer / İstanbul adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın

E-posta:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler e-posta adresimiz infoyasam@zurich.com aracılığı ile taleplerini iletebilirler.

Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın

Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.

Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş

  • Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
  • İhtiyaç halinde sigorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
  • Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.
  • Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.