Hayat Sigortası
Hayat Sigortası Bilgi Talep ve Şikayet
Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;
Telefon:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler, Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni
0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Mektup:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler
Zurich Yaşam ve Emeklilik A.Ş. Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13 PK: 34485
Sarıyer / İstanbul
adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler. Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen
tıklayın.
E-posta:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler e-posta adresimiz
infoyasam@zurich.com
aracılığı ile taleplerini iletebilirler.
Talep ve Şikayet Formu için lütfen
tıklayın.
Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.
Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş
- Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
- İhtiyaç halinde sigorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
-
Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan
menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı /
sigortadan menfaat sağlayan kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı
yoluyla gönderilir.
- Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.